loveislikeyou

Alla inlägg den 11 december 2015

Av Elin A - 11 december 2015 09:00

 


1. Namn? Rebecca

2. Ålder? 19

3. Vad jobbar du som eller studerar som? Sjukskriven

4. Varför lever du en nykter livsstil? Jag lever nyktert då jag får extrema självmordstankar av alkohol samt har varit i ett förhållande där min pojkvän var väldigt brutal, verbalt & fysiskt elak mot mig.

5. Påverkar det din vardag?  Det påverkar mig så sätt att folk har slutat umgås med mig eftersom jag är "tråkig" för jag inte dricker alkohol.

6. Har du någon gång lockats av det? Jag har många gånger tänkt tanken att börja dricka som jag gjorde förr (drack stora mängder varje dag) för att dämpa min ångest & depression.

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Alkohol bidrar till att folk säger & gör dumma saker och de bidrar till en massa oprovocerad våld.

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Sveriges syn på alkohol är sjuk. Att alkohol nästan är ett givet fall under högtider, svenska folket anser att alkohol inte är något problem men dom inser inte att de är en fruktansvärd drog.

9. Fördelar med att inte dricka? Man slipper bakfylla, all drama på fyllan & all oprovocerad våld!

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Absolut!

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards