loveislikeyou

Alla inlägg den 28 december 2015

Av Elin A - 28 december 2015 12:27

     

Nyss tagit mig upp ur sängen. Har haft några underbara slappa dagar. Jag vill bara nämna denna underbara filt som jag stort sett bor i just nu. Den har armar. Ser ni det. Så himmla underbart mysigt. Fick denna i julklapp men tror det finns sådanna att köpa på Coolstuff. Vet inte om denna är köpt där eller ej. Men den är såå mysig underbart.

Ni får även se min frukost som är macka med smör sylt och ost på. Sådan färdigriven taco ost. Får se vad mer som händer i dag antagligen inte så mycket.  

Av Elin A - 28 december 2015 09:00

 

Datum 28

 1. Namn? Nellie

2. Ålder? 18

3. Vad jobbar du som eller studerar som? Utbildar mig till stylist

4. Varför lever du en nykter livsstil? Lever nykter för att jag känner att alkohol inte är min grej alls, mår inte bra av det och har alkoholism i släkten + är gravid

5. Påverkar det din vardag? att avstå från alkohol påvärkar bara mig positivt, bästa valet jag gjort.

6. Har du någon gång lockats av det? när jag va yngre, ja!

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? misstagen du gör med alkohol i kroppen förvinner inte när alkoholen går ur kroppen.

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Jag tycker de borde bli svårare att få tag på alkohol och att en gröns för hur mycke man får köpa bör sättas. Vid stora köp säljs oftast mycket vidare.

9. Fördelar med att inte dricka? Du slipper bakfyllan, du har inga minnesluckor från kvällen, du kan ha MINST lika kul utan alkohol i kroppen, du  behöver inte oroa dig för att ha sagt något eller gjort ngt du inte minns.osv

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? ja absolut hade världen varit bättre utan alkohol, vettigare människor, mindre olyckor i trafiken, mindre våld, mindra bråk, alltså en bättre värld

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards