loveislikeyou

Alla inlägg den 26 december 2015

Av Elin A - 26 december 2015 19:13

     


Jag är just nu hos min kille. Jag blev väldigt sugen på godis så frågade han om vi inte skulle kunna åka och köpa det så insåg vi att det faktist är lördag idag. Det käns så skumt under julen när man tänker dagar för det blir ju typ fel dagar man firar så man har ingen koll på dagarna. Kände ju som att det var lördags när det var julafton men det kanske bara är jag som känner så. 


I kväll så ska vi ta det lungt just nu ser jag på Dödsdansens genrep som går på 2:an tycker det är super kul och intressant. Senare så börjar bränvin i kikaren vid 20:00 börjar det på 4:an så det ska vi se sen. Inte sett den så ser väldigt mycket fram emot den. 


Hoppas att ni oxå har en mysig lördag som jag kommer ha. 

Av Elin A - 26 december 2015 12:56

Tänkte tipsa er från lite kläder som jag tycker är snygga från swedenrock. ni kan ju klicka häär för att gå in ditt och titta på deras kläder.  Men nedanför finns det mina tips. Jag har inga av dessa kläder men kommer lägga upp på de kläder jag fått i Julklapp här ifrån senare. 


 

Jag tycker denna är super söt och snygg. Klicka häär för att komma direkt till denna. 


 

Ser ni denna söta eller? Det är en kaktus som vill ha en kram super gulligt. Klicka hääär för att komma till den. 


 

Här har vi en tjocktröja. Titta bara på luvan den har små öron på sig super gulligt. Men även tassar längst ner på armarna. Klicka häär för att komma direkt ditt. 


 

Super gullig panda som delar ut gratis kramar. Det gör jag oxå oftast. Älskar värkligen kramar. Klicka hääär för att komma direkt till denna. 


Detta har jag inte gjort förut så ni får ju gärna komentera vad ni tyckte om detta och om ni vill ha mer sådant. 

Av Elin A - 26 december 2015 09:00


 

1. Namn? Moa Jansson

2. Ålder? 14

3. Vad jobbar du som eller studerar som? Går i 8:an

4. Varför lever du en nykter livsstil? Tycker att de är onödiga pengar som går åt till alkoholen även fast man kanske skulle vilja falla för grupptryck ibland!

5. Påverkar det din vardag?  Nej, absolut inte!

6. Har du någon gång lockats av det? Ja, väldigt många gånger.

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Bra fråga

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Ingen som helst aning...

9. Fördelar med att inte dricka? Sparar pengar, bättre hälsa och troligtvis bättre mående

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Absolut, du har egentligen ingen som helst nytta av att dricka alkohol! Visst, man har kanske kul när man väl dricker men mår man bra dagen efter om de vart lite väl mkt man drack? Och är de verkligen värt pengarna?


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards