loveislikeyou

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Elin A - 4 december 2015 12:22

 



Nu kan alla få vara lucia iallfall på en bild. Nu har 7 eleven på sin sida att man kan ta en lucia bild som jag gjort här ovanför. För varje bild som blir godkänd och uppladdad på deras sida så så skänker de 10 kr till friends. Klicka häär för att komma till sidan där du kan bli lucia och hjälpa till att skänka 10 kr till friends utan att du själv behöver göra så mycket. 


Av Elin A - 4 december 2015 09:00

 


1. Namn? Madelene

2. Ålder?  19 år

3. Vad jobbar du som eller studerar som? Jobbar som djurskötare

4. Varför lever du en nykter livsstil? Jag har minst lika roligt utan alkohol som med alkohol

5. Påverkar det din vardag? nej

6. Har du någon gång lockats av det? Ja i yngre det har man det alltid haha

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Det går inte, man måste vilja själv

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? För mycket

9. Fördelar med att inte dricka? Du kan köra hem dig själv och dina vänner tryggt och säkert, du mär bättre dagen efter osv osv

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol?  Ohja


Glöm inte vitjul.se

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards