loveislikeyou

Alla inlägg den 10 december 2015

Av Elin A - 10 december 2015 09:00

 

1. Namn? Celina

2. Ålder? 17

3. Vad jobbar du som eller studerar som? Studerar tredje året på allmänna linjen på ett gymnasie

4. Varför lever du en nykter livsstil? Jag anser att det är något jag inte behöver utsätta min kropp för och vill ha kontroll över mina handlingar

5. Påverkar det din vardag?  Nej det påverkar inte min vardag, jag har roligt på fester fast jag är nykterist

6. Har du någon gång lockats av det? Inte egentligen, någon gång som yngre kanske

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Det skadar så många liv och det händer otroligt hemska saker runt fulla människor

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Tycker det är för lätt att få tag i alkohol fast personen är underårig, och det verkar vara en självklarhet att man skall bli full som tonåring

9. Fördelar med att inte dricka? Min kropp mår bra, jag gör inget jag ångrar, jag minns vad jag gjort under natten, jag skadar ingen

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Ja det hade den, alkohol är ingen nödvändighet, det ska bara användas i syftet att rengöra sår


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards