loveislikeyou

Alla inlägg den 25 december 2015

Av Elin A - 25 december 2015 09:47

         


Innan jag glömmer det så vill jag bara berätta att om ni tittar på bilderna på tomtarna så kan ni se att han har trasiga byxor mellan benen. Mina små kusiner hade super kul åt det. Stackars tomten. Men han lovad att fixa det till nästa år. 


Jag tänkte berätta lite om mig dag igår. Vi var på två ställen och fira jul igår. Där av två julbord som ni kan se på bilderna. Jag fick många fina paket och är super nöjd. 


På sista bilden ser ni en hund som heter aska. Som antagligen ville hjälpa diskamaskinen lite. Super snält ju. Jag är rädd för hundar men det börjar gå bra med denna hunden. Hon är super snäll och söt. 


Pöss och kram<3 

Av Elin A - 25 december 2015 09:00

 


1. Namn? Marianas Högberg

2. Ålder? 17, 18 i januari.

3. Vad jobbar du som eller studerar som? Går lärling som rörmokare på gymnasie nivå.

4. Varför lever du en nykter livsstil? För alkoholen gör mig aggressiv och förstör mellan mig och min partner.

5. Påverkar det din vardag?  Alkoholen? Såklart. Orkar inte dagarna riktigt

6. Har du någon gång lockats av det? Händer väl

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Man gör dåliga grejer man sedan ångrar.

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? "Är man svensk ska man dricka alkohol"

9. Fördelar med att inte dricka? Kunna köra bil när som och veta att man inte utsätter någon annans liv pga spriten utan kanske av ren otur bara.

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Vissa ställen hade varit bättre! Men jag har ingen aning

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards