loveislikeyou

Alla inlägg den 30 december 2015

Av Elin A - 30 december 2015 12:45

 


Nu är det så att jag faktist har en vän. Jag vet att endel är förvånade över detta. Men jag har faktist flera vänner. Men nu är det min vän Jasmine vi ska snacka om. Hon är en underbar mäniska med massa ider. Hon gillar att fotta och älskar värlkligen barn. Jag har känt henne sedan vi gick i 6:an. Nu är det så att jag tror att hon är överdrivet kreativ eller bara har sjukt mycket ideer för hon började blogga lite innan mig men hon har typ haft 7 bloggar medans jag har haft en. Men tja man gillar henne endå. 


Det jag vill komma fram till med detta är att hon har startat en ny blogg igen. Så nu vill jag att ni ska gå in och titta på hennes blogg. hon är som sakt ny så inte så många in lägg men titta lite där endå. klicka hääär för att komma ditt. 


Pöss och kram<3

Av Elin A - 30 december 2015 09:00

 


1. Namn? Jazze

2. Ålder?  18

3. Vad jobbar du som eller studerar som?  3dje året på barn och fritid programmet i Lidköping.

4. Varför lever du en nykter livsstil? För att jag har testat på att leva med alkohol sen jag var 14-15 år och har egentligen aldrig tyckt om det, så bestämde mig för ungefär 3 månader sen att dra ner på mitt drickande och insåg väldigt snabbt att det är ingen idé att "dra ner" så gjorde valet att sluta helt.

5. Påverkar det din vardag? Det kan det absolut göra! De flesta av mina vänner tjötar på att jag ska följa med på fester hit och dit och att jag år tråkig som inte dricker osv! Så det år ett svårt beslut för mig som jg tagit men jag ha också bestämt mig, så dem får väl tjata då 

6. Har du någon gång lockats av det? Som står i ovanstående text från när jag var 14-15 år tills för typ 3 månader sedan så drack jag, men inte ofta och jag var heller aldrig förtjust i det.

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Vad är det som är roligt med att glömma av allt du sagt och gjort? Vad är det som är roligt med att dina vänner tycker du är jobbig? Jag förstår inte vad det roliga är och så kul är det inte att stå och hålla upp håret på en kompis som mår dåligt!

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Jag tycker att ålder gränserna är super bra och tror endå att Sverige har bra koll på alkoholen jämfört med andra länder.

9. Fördelar med att inte dricka?  Du har roligare, och du kan säga till alla vad dem gjort och sagt som dem absolut inte vill höra och du slipper baksmällan

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Nej det tror jag inte för det hade funnits andra resurser för det osv, så tror att världen hade sett likadan ut fast med mindre kunskap.


Detta är den sista intervjuen som jag har denna gången. Komentra gärna vad ni tyckte och tips på vad jag kan blogga om nu så jag kan få upp ett inlägg varje dag. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards