loveislikeyou

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Elin A - 15 december 2015 09:00

 

1. Namn? Nina Larsson

2. Ålder? 20

3. Vad jobbar du som eller studerar som? För närvarande mammaledig. Ska börja plugga upp gymnasiet i januari.

4. Varför lever du en nykter livsstil? Jag är en avstår helt från droger, då jag inte kan hantera det. Alkohol är en drog, därför åker det också bort.

5. Påverkar det din vardag?  Enbart positivt. Slipper baksmälla

6. Har du någon gång lockats av det? Ja absolut.

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Alkohol in, vettet ut.

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Tycker att alkoholsynen i detta land är helt skevt. Tycker det är galet att det ska vara så "normalt" att dricka alkohol så mycket som vi gör i Sverige. Hade alkohol slagit igenom nu, så hade det aldrig varit lagligt.

9. Fördelar med att inte dricka? Är hela tiden klar i skallen och kan stå för mina handlingar och ord

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Absolut!

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards