loveislikeyou

Alla inlägg den 13 december 2015

Av Elin A - 13 december 2015 22:48

               


Idag har jag varit på julbord med Scouterna. Vi var på Liseberg så gick även på jul på Lisseberg. Det var super mysigt. Fast julbordet var väll inte det bästa men hade endå väldigt mysigt. Jag fotade en hel del för tycker att Liseberg är super mysigt specigelt på vintern. 


Pöss och kram<3

Av Elin A - 13 december 2015 09:00

 


  1. Namn? Sophia
  2. Ålder? 18
  3. Vad jobbar du som eller studerar som? Studerar Estet teater
  4. Varför lever du en nykter livsstil? Tycker det värkar vettigt
  5. Hur påverkar det din vardag? Inte så mycket eftersom det inte är något jag ändrat. Man får ju frågor från föräldrar om man ska smaka och då är det bara att säga nej.
  6. Har du någon gång lockats av det? Nej
  7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Det finns inget bra med det. Varken på lång sikt eller kort sikt, vissa kan tycka det är gott. Men finns inge fördelar
  8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Den är alldeles för självklar. När man blir 18 så förväntas du att börja dricka, det blir snarare konstigt om du inte vill dricka. Folk som inte vill ses som onormala.
  9. Fördelar med att inte dricka? Man sparar pengar, man vet vad man gör, man mår bra dagen efter (man har ingen dagen efter), du förgiftar inte blodet,
  10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Nej, inte bättre men den hade varit bättre utan alkoholdrickandet. Man kan använda det i medicinen.  

Glöm inte vitjul.se

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards