loveislikeyou

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Elin A - 8 december 2015 21:01

   

Ikväll så har jag och mina systrar slått in massa paket. Jag älskar värkligen att slå in paket och göra de fina med snören och lappar och olika papper. Det ger även en mysig känsla av att julen närmar sig. Vilket käns super bra. Vi hade även julmusik och diskuterade julpyssel vi vill göra innan jul. Har ni tips på julpyssel så kan ni skriva det i komentarerna.  


Pöss och kram<3

Av Elin A - 8 december 2015 09:00

 


1. Namn? Whitney Hope Yengo.

2. Ålder? 16år.

3. Vad jobbar du som eller studerar som? IB programmet

4. Varför lever du en nykter livsstil? Jag vill leva livet, inte förstöra den.

5.  Påverkar det din vardag?  Ja. Jag ser mer grejer och kommer ihåg alla roliga grejer som har hänt på en fest, som andra kanske inte kommer ihåg.

6. Har du någon gång lockats av det? Ja.

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Gå dansa som galen utan den extra drinken, ingen bryr sig ändå.

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Jag älskar att man inte får handla ifrån Systembolaget innan man är typ 21 eller nåt sånt. Skit bra! 18 års gräns är också skit bra!

9. Fördelar med att inte dricka? Hälsosamt liv.

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Nej. Vi hittar på massa olika synder ändå.

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards