loveislikeyou

Alla inlägg den 27 december 2015

Av Elin A - 27 december 2015 18:24

Varit och tittat på förverkerier. Så ville bara visa er hur super fint det är. Älskar värkligen mörker med sprängande färger så som förverkerier är. 

                           



Av Elin A - 27 december 2015 13:47

   

Idag så gör jag inte så mycket mer än att tvätta. Så mat blir köttbullar och pommes med beasås. Har även kalla prinskorvar som jag äter. Detta är typ delar av ett julbord som vi fick av min killes mormor. Så super bra blev det. Ser även på tv där det just nu är repris på Helenius hörna tv4 25 år. Super kul tycker jag. Jag har inte koll på en hälften av pogramen som finns med nu. 


Pöss och kram <3

Av Elin A - 27 december 2015 11:00

       

När jag vaknade och såg att det hade snöt så tänkte jag "åh ja nu kan jag ut och fota". Jag springer ner för att börja starta en tvättmaskin som jag behövde göra. Sedan direkt ut och så fort jag kom ut så fick jag ont för då haglade det massa. Så kunde inte ta mig ut att fota. Får se om jag kommer ut senare Skulle gärna vilja ut och fotta detta. 

Av Elin A - 27 december 2015 09:00

  '

1. Namn? Angelika

2. Ålder? 28

3. Vad jobbar du som eller studerar som? är sjukskriven

4. Varför lever du en nykter livsstil? Alkohol slutade jag med när jag var ca 24 då min dåvarande är alkolist och jag föredrar droger. Är nykter drogmissbrukare s därför avstår jag helt från alkohol också.

5. Påverkar det din vardag?  Nej, inte i vardagen. Lite på helgen när alla andra festar och flyr vardagen med alkohol.

6. Har du någon gång lockats av det? Ja absolut. Speciellt i yngre dagar.

7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Att leva en sundare livsstil, alla skador alkohol gör med din kropp och själ. Alkohol och heroin är det sämsta du kan utsätta din kropp för då det dödad broarna mellan hjärncellerna vid andra berusningsmedel kan de växa tillbaka igen.

8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Den alkoholpolitiken. Som förs i dag är katastrof. Att Alkohol som ändrar människans beteende och orsakar så mycket skada både ekonomiskt och i hälsa är acceptabelt i samhället Förstår jag inte. Det är okej att supa sig full, bete sig odrägligt och bli medvetslös (många som inte kan hantera alkohol) men att röka en holk, få skratta och käka godis är totalt oacceptabelt.

9. Fördelar med att inte dricka? Se punkt 7.

10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Ja absolut. Statistiken för olyckor, dödsfall, självmord, beroende, misshandel, mord m.m hade sätt mycket bättre ut.

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards